directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 17:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Llobregat doble fletxa Dimecres, 14 de febrer de 2018 10:38 h

L'Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts també reclama el finançament de la Generalitat de les escoles bressol

El consistori calcula que Ensenyament va deixar d'aportar gairebé 700.000 euros entre el 2012 i el 2017

ACN Sant Vicenç dels Horts.-L'Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts s'ha sumat als municipis que han reclamat a través d'un requeriment administratiu el pagament, per part de la Generalitat, del finançament de les escoles bressol municipals des del 2012. En aquest cas, per les escoles municipals L'Alegria i Petit Mamut, el consistori del Baix Llobregat calcula que el Departament d'Ensenyament va deixar de pagar 693.746,31 euros des del curs 2012-2013 i fins el curs 2016-2017. En la seva argumentació, el consistori, governat per ERC-Junts per Sant Vicenç, recorda a Ensenyament les sentències recents que ha emès el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) a favor dels municipis reclamants.

En cas que la Generalitat ignori o rebutgi el requeriment premi administratiu, l'Ajuntament podrà reclamar els diners per via judicial. Està previst que el consistori tracti aquesta gestió al ple municipal d'aquest dijous.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.