directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 17:06 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dijous, 15 de febrer de 2018 13:53 h

L'equip de futbol sala de Santa Coloma diu que "respectarà" la posició de l'Ajuntament sobre la publicitat del pavelló

Catgas Energia assegura que ningú els ha comunicat cap decisió i preveu instal·lar l'anunci de color groc pel partit de divendres

ACN Santa Coloma de Gramenet.-El conflicte continua entre el FS Garcia –l'equip de futbol sala de Santa Coloma de Gramenet–, l'Ajuntament i Catgas Energia –patrocinador del club–,en relació a la publicitat del pavelló pels dies de partit. Després d'acusacions creuades entre l'Ajuntament i l'empresa, el club diu que "respectarà" la posició de l'Ajuntament sobre com s'ha de posar la publicitat "i que fa referència a la visibilitat" de l'escut de la ciutat al centre de la pista. En el rerefons de la polèmica, però, hi ha l'acusació de Catgas contra l'Ajuntament que diu que el veto a l'anunci del cercle central del camp és per motius polítics perquè el fons de la publicitat és ara de color groc. Catgas afirma que encara ningú els ha comunicat res oficialment i manté els plans de tornar a instal·lar la publicitat aquest divendres, coincidint amb un nou partit de lliga.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.