directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 13:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 16 de febrer de 2018 12:43 h

El Banc d'Aliments reconverteix en suc més de 1.300 tones de clementines

El projecte s'emmarca en el programa per recuperar fruita dels mercats i processar-la per distribuir-la al llarg de l'any

ACN Tortosa.-El Banc d'Aliments ha convertit 1.300.000 quilos de clementines en suc dins del programa de 'Fruita procedent de retirada de mercats; R(UE) 2017\/892', amb el qual es recupera, liqua i envasa la fruita de temporada, sobretot cítrics i fruita de pinyol, que arriba a l'entitat i que amb aquest sistema es pot distribuir de forma esgraonada durant tot l'any. El projecte compta amb l'ajuda del Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, Alimentació i Medi Ambient i funciona des de 2009. Només en el que portem d'any, el Banc d'Aliments ja compta amb 520.000 litres de suc que es faran arriba a les 210.000 persones a qui l'associació ajuda a "garantir una alimentació suficient segura i saludable".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.