directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 05:38 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segrià doble fletxa Dilluns, 19 de febrer de 2018 12:13 h

Una regidora del PDeCAT de la Paeria entra a formar de l'equip de govern d'Àngel Ros

Acord entre el PSC i Units per Avançar a l'Ajuntament de Lleida fins a final de mandat que comporta que Rosa Maria Salmerón sigui la nova regidora d'Educació

ACN Lleida.-La regidora Rosa Maria Salmerón ha decidit abandonar el grup municipal del PDeCAT a la Paeria per entrar a formar part de l'equip de govern de l'alcalde Àngel Ros. Salmerón es va presentar per Unió i després de la desaparició del partit s'ha incorporat a la formació de Ramon Espadaler, Units per Avançar que al seu torn ha signat un acord de govern amb el PSC fins a final de mandat. Salmerón ha justificat la seva decisió per ''coherència'' amb el seu posicionament respecte al procés d'independència i en aquest sentit ha reconegut que en els darrers dos anys ha votat ''a contra cor'' moltes de les mocions que havia presentat el seu grup en defensa de la independència. Ros ha remarcat que el pacte està ''circumscrit a la ciutat de Lleida i el govern municipal'' i que comportarà que Salmerón assumeixi la regidoria d'Educació. En aquest sentit, Ros ha remarcat que continuaran governant amb minoria, ara de 9 regidors, i arribant a pactes concrets amb les altres formacions presents al consistori. El PDeCAT, per contra, passarà a tenir 5 regidors.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.