directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 17:16 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Gironès doble fletxa Dilluns, 19 de febrer de 2018 14:19 h

L'Audiència tomba el recurs de Girona SA i resol que els tres ajuntaments assumeixin el control d'Agissa

La interlocutòria subratlla que la petició del soci privat "no té fonament" perquè les suposades "actuacions il·lícites" haurien "perjudicat" un servei públic

ACN Girona.-L'Audiència ha tombat el recurs de Girona SA –el soci privat d'Agissa- que s'oposava a la decisió que els tres ajuntaments assumissin la gestió del servei d'aigües mentre duri la investigació del cas. En una interlocutòria, l'Audiència referma la decisió presa pel jutjat d'instrucció i subratlla que oposar-se a què Girona, Salt i Sarrià de Ter siguin els administradors de l'empresa mixta "no té cap mena de fonament". I més encara, quan s'estan investigant suposades "actuacions il·lícites" comeses per la part privada que "han perjudicat econòmicament una societat constituïda per gestionar un servei públic". La resolució, que signa la magistrada Fátima Ramírez, aparta del tot Girona SA de la gestió d'Agissa. Ho fa també atenent la petició del fiscal, que al seu escrit subratlla que durant la investigació, per part del soci privat s'han trobat "despeses de caràcter sumptuós" i un "repartiment de guanys que ha descapitalitzat" d'empresa mixta.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.