directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 09:58 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 20 de febrer de 2018 12:30 h

Fluidra tanca el 2017 amb una facturació de 781,4 milions d'euros, el 9,6% més que l'exercici anterior

La internacionalització permet a la companyia mantenir un tercer any amb creixements de dos dígits

ACN Barcelona.-En un avanç dels resultats que presentarà el 28 de febrer pròxim, Fluidra ha anunciat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) que el 2017 va facturar 781,4 milions d'euros, amb un creixement del 9,6% en relació amb el 2016. El principal mercat segueix sent el sud del continent europeu on va facturar 191 milions d'euros, el 16% més, sense tenir e compte l'estat espanyol. En el mercat interior espanyol, Fluidra va facturar 152,4 milions d'euros, amb una reculada del 0,5% en relació amb el 2016. Eloi Planes, president executiu de Fluidra, ha matisat que aquesta caiguda del mercat espanyol estava condicionada per les vendes de petites companyies que s'havien realitzat i que amb un perímetre constant la facturació a l'Estat havia crescut un 9%. Planes ha destacat que en els últims tres anys Fluidra encadena creixements de més de dos dígits en facturació.

El mercat asiàtic i australià va aportar 152,2 milions d'euros a la facturació del grup, el 8,9% més; el nord i el centre d'Europa va sumar 118,5 milions d'euros, el 8,6% més; l'est europeu 40,7 milions, amb un augment del 25,8%; i finalment, la resta de països del món amb 126,8 milions d'euros i un increment del 10,9%. La previsió anunciada per la companyia és tancar l'exercici amb un Ebitda entre 103 i 106 milions d'euros. El resultats de facturació indiquen que el pla estratègic del 2015 ha complert amb escreix tots els seus objectius en el transcurs del 2017, un any i mig abans de finalitzar el període.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.