directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 01:08 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 20 de febrer de 2018 14:27 h

Domènech lamenta la situació de Gabriel: "És una expressió més d'una situació extraordinària"

Els comuns no entren a valorar la seva estratègia judicial i insten a "reconstruir" el país en una situació "gravíssima"

ACN Barcelona.-El president del grup parlamentari de CatECP, Xavier Domènech, ha lamentat aquest dimarts la situació "personal i humana" de l'exdiputada de la CUP Anna Gabriel, que ha optat per quedar-se a Suïssa i no comparèixer dimecres davant del Tribunal Suprem. En termes polítics, per Domènech la decisió de Gabriel és una "expressió més d'una situació extraordinària en termes democràtics i judicials" però no ha entrat a valorar-ho com a estratègia judicial davant d'un Suprem que ha pres decisions "absolutament arbitràries". En aquest context, Domènech ha assegurat que més enllà de la situació de Gabriel, urgeix "reconstruir el país" en un context "gravíssim".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.