directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 17:34 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 21 de febrer de 2018 16:18 h

Samsung instal·la de nou una carpa a la Plaça Catalunya de Barcelona amb motiu del MWC

La companyia paga a l'Ajuntament d'Ada Colau 100.000 euros per ocupar una superfície de 215 metres quadrats

ACN Barcelona.-La companyia Samsung s'ha de decidit de nou aquest any a instal·lar una carpa promocional a la Plaça Catalunya de Barcelona amb motiu de la seva participació en el Mobile World Congress. Fonts de l'Ajuntament de Barcelona han informat que Samsung ha pagat en concepte de taxes d'ocupació de la via pública 41.838,55 euros i a més ha signat un conveni de compensació d'ús excepcional del paisatge Urbà amb una aportació de 56.754 euros que es destinaran en la seva integritat a actuacions de millora paisatgista. La superfície de l'estand ocupa 214,6 metres quadrats en la part superior de la plaça, a tocar amb l'edifici d'Apple, i està previst inicialment que les portes estiguin obertes al públic entre aquest 23 de febrer i el 4 de març.

Ja va sent habitual que Samsung aprofiti la seva participació en el MWC per instal·lar-se a la Plaça Catalunya per compartir amb els barcelonins les novetats que presenta en les instal·lacions de la Fira de Barcelona ubicades a L'Hospitalet de Llobregat.El muntatge de Samsung s'està convertint en una tradició en el paisatge urbà de Barcelona amb motiu de la celebració del MWC. Fonts de l'equip de l'Ajuntament d'Ada Colau recorden que aquest és el tercer any que autoritzen aquesta instal·lació, que ja havia estat autoritzada per l'anterior equip municipal de l'alcalde Xavier Trias. Per l'equip d'Ada Colau la instal·lació de Samsung no té res a veure amb la seva oposició a l'ocupació de l'espai urbà que suposava la pista de gel que els comerciants del centre de Barcelona instal·laven a la mateix Plaça Catalunya i que l'equip d'Ada Colau va negar el permís municipal el Nadal del 2015. La pista de gel del 2013 ocupava un espai de 3.200 metres quadrats contra els 215 metres quadrats de la carpa de Samsung. A més, la companyia coreana només té previst ocupar l'espai públic durant deu dies i la pista de gel s'instal·lava per un període de 45 dies. Finalment, el consum energètic de la carpa de Samsung està lluny del que suposava mantenir la pista de gel.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.