directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 09:16 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Diumenge, 25 de febrer de 2018 22:44 h

Telefónica llança Aura, un assistent de veu d'intel·ligència artificial per atendre les necessitats dels seus clients

L'operadora s'ha aliat amb els gegants d'Internet com Google o Facebook pel seu desenvolupament

ACN Barcelona.-Telefónica ha presentat aquest diumenge al Mobile World Congress Aura, un assistent de veu amb intel·ligència artificial incorporada amb el qual pretén revolucionar la relació amb el client. L'operadora s'ha aliat amb els gegants d'Internet com Google, Microsoft i Facebook, en les quals integrarà aquesta eina de la denominada quarta plataforma. Podran fer servir una primera versió d'Aura a Argentina, Brasil, Xile, Alemanya i Espanya. Inicialment arribarà als dispositius dels clients a través d'una aplicació mòbil. Els usuaris podran comunicar-se amb la xarxa en temps real a través de múltiples canals i preguntar sobre la seva factura, els serveis contractats, l'ús de dades i altres continguts. Segons un comunicat de Telefónica, aquesta plataforma permetrà oferir "als seus clients una forma senzilla i natural de relacionar-se amb la companyia".

Des del 2012 Telefónica ha invertit uns 56 milions d'euros en el desplegament d'aquesta infraestructura d'última generació, la integració de tots els seus sistemes d'IT i el desenvolupament de nous productes i serveis digitals.La companyia també ha anunciat el llançament de Movistar Home, un dispositiu que integrarà en tots els seus serveis la intel·ligència artificial d'Aura. Amb capacitats d''edge computing' per processar i analitzar dades, Movistar Home vol convertir-se en un centre de connexió de tots els dispositius de les llars des del qual els usuaris puguin gestionar els seus serveis. Equipat amb una segona pantalla, permetrà fer trucades i videotrucades que podran projectar-se a la televisió. L'usuari també podrà gestionar la connectivitat del 'router' i controlar la veu de la televisió. D'aquesta manera, parlant amb Aura, els clients podran canviar de canal, programar una gravació o demanar una recomanació. Movistar Home arribarà inicialment a l'Estat espanyol a la tardor.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.