Rajoy diu que el fet que “algú desconegui les seves obligacions institucionals” és un tema “menor” que no eclipsa el MWC
El president espanyol destaca que “l’important” és que el Congrés se celebra a Barcelona i que Felip VI “hi era donant suport com en altres ocasions”
ACN Madrid.-El president del govern espanyol, Mariano Rajoy, ha afirmat aquest dilluns que el fet que “algú desconegui les seves obligacions institucionals o necessiti fer-se notar”, en referència a la plantada del president del Parlament, Roger Torrent, i l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, a Felip VI al Mobile World Congress (MWC), és “un tema menor” que no eclipsa “un congrés tan important a una citat espanyola com és Barcelona”. Segons Rajoy, com en aquesta polèmica “convé sempre anar a la major” i “l’important és que hi ha un congrés mundials que se celebra a Barcelona, que el Rei hi era donant suport com en altres ocasions, igual que el govern espanyol” i que “seguirem treballant perquè continuï allà”. Rajoy ha fet aquestes manifestacions des de Tunis, on participa a la vuitena reunió d’alt nivell entre els dos governs.






