directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 11:57 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 26 de febrer de 2018 15:19 h

Seat crea una empresa independent per desenvolupar tots els seus projectes tecnològics

XMoba es dedicarà a impulsar solucions que millorin la mobilitat del futur

ACN L'Hospitalet de Llobregat.-Aprofitant la jornada inaugural del MWC, el president de Seat, Luca de Meo, ha anunciat la creació d'XMoba, una empresa independent que agruparà tots el projectes tecnològics de la companyia. De Meo, després de recordar que Seat ha invertit més de 900 MEUR en I+D en els últims anys, ha explicat que la nova companyia tindrà com a principal objectiu identificar, testejar, invertir i comercialitzar projectes que impulsin solucions que millorin la mobilitat del futur. El president de Seat ha afegit que amb la creació de la nova empresa Seat s'està reorganitzant com un grup empresarial que reuneix diferents companyies com ara Metropolis:Lab Barcelona o Cupra, la seva nova marca esportiva, "recreant l'esperit de les 'startups'".

Luca de Meo també ha anunciat la voluntat de la companyia de participar en el projecte que ha de fer de Barcelona la capital mundial del 5G. L'objectiu es treballar conjuntament amb la resta d'actors involucrats –Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona i Mobile World Capital, per desenvolupar la tecnologia 5G en un prototip d'utomòbil connectat que es provarà el proper any a la capital catalana. De Meo ha destacat que Barcelona, amb aquest i altres projectes, té molts números per consolidar-se com la cinquena ciutat més innovadora d'Europa i la 13ª del món.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.