directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 18:59 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 26 de febrer de 2018 23:36 h

La sala Beckett programa cinc espectacles per "prendre el pols" a la dramatúrgia valenciana

D.O. València segueix el format de D.O. Illes Balears promogut la temporada passada

ACN Barcelona.-La sala Beckett de Barcelona programa cinc espectacles entre el 28 de febrer i el 18 de març per "prendre el pols" a la dramatúrgia valenciana dins la iniciativa D.O. València. Les companyies participants són La teta calva, Pérez&Disla i l'Hongaresa, i signen els textos Xavo Giménez, Héctor Arnau, María Cárdenas, Juli Disla i Paco Zarzoso. La proposta segueix la que ja es va programar l’any passat amb el nom D.O. Illes Balears, en què durant una setmana es van mostrar l’obra de diversos artistes illencs. A banda dels cinc espectacles també s'han programat un concert i dues xerrades.

El cicle arrencarà el 28 de març amb 'Llopis', de Xavo Giménez (La teta calva), un monòleg humorístic amb un home llop valencià, un viatge a mart sense bitllet de tornada, un cowboy tocant el banjo i un fatxenda bevent orxata. La mateixa companyia presenta 'Síndrhomo', de María Cárdenas, l'1 i 2 de març, una tragicomèdia que reflecteix l'instint de supervivència d'una ciutat amenaçada per la gran plaga. La setmana es tancarà dissabte 3 de març amb el concert de Las víctimas civiles, el grup d'Héctor Arnau, autors del disc '40 años de éxitos del posfranquismo español'. La banda és autora de 'Canción total', popularitzada per Maria Arnal i Marcel Bagés.El 9 de març el mateix cantant Héctor Arnau serà a escena amb 'El feminista', un text escrit i dirigit per ell mateix que comptarà amb diversos convidats. El 10 i 11 de març serà el torn de 'Carinyo', de Juli Disla (cia. Pérez&Disla), un espectacle que gira al voltant del món de la parella.Tancarà el cicle 'Ultramarins', de Paco Zazoso (Cia. Hongaresa), del 15 al 18 de març, la història d'un pare i d'una filla que pelegrinen per pobles de l'interior d'Espanya dels anys 50 amb una carpa en què ofereixen un espectacle que tracta del mar i les seves meravelles.L'activitat del cicle es complementa amb dues xerrades que giraran al voltant de la creació contemporània valenciana.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.