directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 29 d'octubre de 2026 03:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 27 de febrer de 2018 17:00 h

La neu agafa en cotes altes del Camp de Tarragona i es deixa veure arran de mar

Els colls d'Alforja, la Teixeta i Lilla queden nevats sense incidències remarcables, més enllà de la suspensió de rutes de transport escolar

ACN Tarragona.-La neu ha agafat en les cotes més altes del Camp de Tarragona i fins i tot s'ha deixat veure arran de mar, al llarg d'aquest dimarts. Els flocs de neu han fet acte de presència en el conjunt del territori tarragoní, incloses les grans ciutats com Tarragona, Reus o Valls. Però la neu, davant la decepció de molts tarragonins, només ha acabat agafant en municipis interiors de certa alçada, especialment de les comarques del Baix Camp, Priorat i Conca de Barberà. En molts d'aquests municipis el transport escolar ha quedat afectat i en alguns, fins i tot, s'han suspès les classes, sobretot de cara a la tarda. Carreteres que discorren per colls, com el d'Alforja en direcció a Cornudella, el de la Teixeta, de Reus i fins a Falset, i el de Lilla, de Valls a Montblanc, han quedat nevats amb gruixos d'entre 1 i 5 centímetres, aproximadament. Les màquines llevaneu, però, s'han afanyat a mantenir neta la calçada. Els conductors s'aturaven en punts de vistes panoràmiques i aprofitaven per fer-s'hi fotografies tipus 'selfie'.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.