directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 17:28 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Empordà doble fletxa Divendres, 2 de març de 2018 13:57 h

Denunciat un home que conduïa borratxo, drogat, amb el permís caducat i bevent cervesa a Platja d'Aro

Els agents el van aturar en un control rutinari i ara haurà de declarar davant del jutge

ACN Girona.-La Policia Local de Castell-Platja d'Aro (Baix Empordà) va denunciar aquest dijous un home de 47 anys, que conduïa borratxo, drogat, amb el permís caducat i bevent cervesa mentre circulava. Tot plegat va passar pels volts de dos quarts de quatre de la tarda a l'Avinguda Cavall Bernat. Els agents realitzaven un control rutinari quan van aturar el sospitós. Al veure que l'home estava bevent una cervesa i que en tenia una altra al costat per encetar, els policies van decidir fer-li la prova d'alcoholèmia. L'investigat va donar 0'66 mil·ligrams per litre d'aire expirat, una taxa que es considera penal. A més, l'home també va marcar positiu per consum de THC (marihuana o haixix). Finalment, al requerir-li la documentació, els agents van comprovar que tenia el permís caducat des del 2015. El conductor, que va col·laborar en tot moment, va explicar als policies que venia d'una festa d'aniversari d'un familiar.

Per tot plegat els agents van immobilitzar el vehicle del denunciat fins que un conegut va acostar-se al lloc dels fets, i se'l va poder emportar, després que la policia comprovés que estava en condicions per agafar el cotxe. L'home haurà de respondre davant del jutge la setmana que ve per un delicte contra la seguretat vial.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.