directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 30 d'octubre de 2026 08:59 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Penedès doble fletxa Divendres, 2 de març de 2018 20:41 h

Mig miler de persones omplen el Casal de Vilafranca en el Sopar Groc més multitudinari celebrat fins ara

Hi van assistir familiars dels "represaliats polítics" i autoritats com el president del Parlament, Roger Torrent

ACN Vilafranca del Penedès.-El teatre el Casal de Vilafranca del Penedès ha acollit aquest dijous el Sopar Groc més multitudinari celebrat fins ara arreu del país, segons ha indicat Òmnium Cultural. Mig miler de persones van omplir la platea i les llotges laterals del teatre per expressar el seu suport als "represaliats polítics" a través de les seves famílies, que eren presents a l'acte. Hi havia, per exemple, la dona de Carles Puigdemont, Marcela Topor, que participava per primera vegada en un sopar d'aquest tipus.

També hi van ser el germà d'Oriol Junqueras, les parelles de Joaquim Forn, Meritxell Serret i Toni Comín, i familiars de Lluís Puig, de Jordi Sànchez i de Jordi Cuixart. En l'àmbit institucional hi havia el president del Parlament, Roger Torrent, alguns diputats com Jordi Turull, Ferran Civit o Eduard Pujol, i diversos alcaldes de la comarca com els de Vilafranca, Torrelavit i la Bisbal del Penedès.Durant l'acte es van projectar vídeo missatges dels quatre exconsellers exiliats a Brussel·les –Lluís Puig, Clara Ponsatí, Meritxell Serret i Toni Comín– i del mateix Carles Puigdemont, que va demanar als assistents que no defalleixin i es va comprometre a continuar defensant la implantació de la República des de la capital d'Europa.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.