directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 30 d'octubre de 2026 07:37 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 4 de març de 2018 14:17 h

Alberto Fernàndez defensa que Tabarnia és una "broma molt seria" de "l'esperpent" independentista

El president del PP a l'Ajuntament de Barcelona ha assistit a la manifestació a títol individual

ACN Barcelona.-El president del grup municipal del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernàndez, ha defensat que Tabarnia és una "broma molt seria de l'esperpent independentista" i ha valorat positivament que es denuncïi el procés amb "ironia i sarcasme". Fernàndez ha participat aquest migdia a la manifestació convocada per la plataforma Tabarnia que ha aplegat 15.000 persones al centre de Barcelona, segons dades de la Guàrdia Urbana. Una participació que ha fet a títol individual, tenint en compte que el PP no hi ha assistit com a partit. Segons Fernàndez, la investidura del president de la Generalitat s'està convertint en una "tragicomèdia" que perjudica no només Catalunya sinó que aprofundeix la "fractura social". A més, ha recordat que Puigdemont va dir que no tornava a Catalunya perquè no podia ser president des de la presó i ara, en canvi, proposa de candidat una persona que està a Soto del Real.

Segons el regidor popular, seguint la lògica del independentisme, s'hauria de concloure que la Generalitat roba Barcelona. Fernàndez ha apuntat que els pressupostos de la Generalitat inverteix a la capital catalana el 15% del total d'inversions quan Barcelona aporta el 31% del PIB a Catalunya. En referència a la investidura del president de la Generalitat, Fernàndez ha qualificat "d'absurd i d'irracionalitat elevada al màxim" que ara Puigdemont proposi Jordi Sànchez com a candidat tenint en compte que fa uns mesos va descartar tornar a Catalunya argumentant que no podia ser president de la Generalitat des de la presó.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.