directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 19:11 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dilluns, 5 de març de 2018 19:01 h

Albiol enceta la campanya de les municipals de 2019 a Badalona i torna a posar el focus en la inseguretat i l'incivisme

L'exalcalde reparteix 30.000 fulletons que recorden els del 2010, però en aquest cas evita qualsevol referència a la immigració

ACN Badalona.-El líder del PPC i regidor a l'Ajuntament de Badalona, Xavier Garcia Albiol, ha donat el tret de sortida a la campanya per a les eleccions municipals de 2019. Com en altres ocasions, Albiol ha tornat a recórrer als problemes d'inseguretat i d'incivisme com a principal arma de batalla política a la ciutat. De fet, els fulletons que el PP de Badalona ha començat a repartir –n'han fet 30.000 exemplars– recorden força a l'estàtica dels que ja es van repartir l'any 2010 per a les eleccions de 2011 i que van acabar portant Albiol davant els tribunals pel tracte que feia de la immigració. En aquesta ocasió, el líder popular evita qualsevol referència a la immigració. "Badalona et necessita perquè el 2019 la seguretat i el civisme tornin als nostres barris", recita l'eslògan del fulletó.

Com l'any 2010, el díptic del PP de Badalona torna a utilitzar el fons negre i imatges de conflictes per il·lustrar el que, segons ells, ha dut la política de l'actual govern municipal: incivisme, inseguretat i ocupació il·legal de pisos. "Badalona ni ha votat ni es mereix una alcaldessa de la CUP", explica la propaganda.En aquest sentit, Albiol també utilitza una fotografia d'un acte polític del mes de juny del 2015, quan va reunir centenars de persones en una plaça per denunciar el pacte de govern al que arribaven Guanyem, ERC i ICV-EUiA per apartar-lo de l'alcaldia i que defineix com un "pacte als despatxos dels partits perdedors".Amb aquesta campanya, explica ara Albiol, el PP vol "posar de manifest la pèrdua de seguretat que ha tingut Badalona en els darrers anys". Segons el líder popular el "clima de tranquil·litat" que ell diu que va promoure "està retrocedint fruit de les mesures de la CUP a Badalona", en al·lusió a la supressió de la unitat d'antidisturbis de la Guàrdia Urbana.Albiol ha volgut desvincular aquesta campanya amb les eleccions municipals de 2019, però es tracta del primer material de propaganda política que el PP edita amb la imatge que Albiol va presentar ja l'any passat per anunciar que tornaria a ser candidat a l'alcaldia de la ciutat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.