directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 12:43 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 6 de març de 2018 16:41 h

La CUP valorarà si convoca un nou Consell Polític si rep una proposta de JxCat i ERC "per fer República"

Sirvent troba "imprudent" que Torrent convoqui el ple sense tenir la certesa que la investidura tiri endavant, i considera que és "molt difícil" arribar a un acord abans de dilluns

ACN Barcelona.-El grup parlamentari de la CUP-CC valorarà si convoca de nou el seu Consell Polític en cas que rebi una proposta de JxCat i ERC "per fer República". Així ho ha explicat la diputada anticapitalista Maria Sirvent en una roda de premsa d'aquest dimarts a la tarda al Parlament, on ha deixat clar que els cupaires tornaran a reunir les seves assemblees territorials "si és necessari". Tot i això, ha advertit que és "molt difícil" arribar a un acord total abans de dilluns, dia que el president del Parlament, Roger Torrent, ha convocat el ple d'investidura. En aquesta línia, Sirvent també ha apuntat que troba "imprudent" que s'hagi convocat la sessió sense tenir la certesa que la investidura de Jordi Sànchez pugui tirar endavant.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.