directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 13:22 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Llobregat doble fletxa Dimecres, 7 de març de 2018 14:01 h

Domènech, sobre la resolució del TC contra l'excarceració de Sánchez: "Plou sobre mullat"

El líder de CatECP augura que el Tribunal Suprem no permetrà que el candidat de Junts per Catalunya assisteixi al ple d'investidura

ACN Sant Joan Despí.-El president del grup parlamentari de Catalunya en Comú Podem (CatECP), Xavier Domènech, ha valorat la resolució del TC que s'oposa a permetre la sortida de la presó del candidat de Junts per Catalunya, Jordi Sánchez, lamentant que "plou sobre mullat". Domènech ha reiterat les declaracions del secretari general d'Amnistia Internacional, assegurant que "no és admissible" que Jordi Sánchez i Jordi Cuixart siguin en presó preventiva, si bé no s'ha mostrat sorprès perquè "el TC ja fa temps que emet resolucions que no són sostenibles". Preguntat per la decisió que pugui adoptar els propers dies el Tribunal Suprem a l'hora de permetre a Sánchez que surti de la presó per assistir al ple d'investidura, Xavier Domènech s'ha mostrat escèptic: "Hauria de deixar que es presentés, però sabem que, segons els precedents i les actituds recents, el Suprem s'ha dedicat a limitar els drets de representació política", ha etzibat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.