directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 03:22 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Segrià doble fletxa Dimecres, 7 de març de 2018 20:24 h

L'Ajuntament de Lleida decreta serveis mínims amb motiu de la convocatòria de vaga del 8-M

La Paeria garanteix especialment "el normal funcionament dels serveis educatius, dels serveis socials i d'ocupació"

ACN Lleida.-L'Ajuntament de Lleida, d'acord amb els sindicats, ha fixat serveis mínims davant la convocatòria de vaga del 8 de març. Un decret d'alcaldia estableix que s'oferiran "serveis mínims" en els principals organismes i dependències de la Paeria vinculats directament a l'atenció a les persones i "ple servei" en dependències com ara l'alberg o el cementiri municipal. També garanteix especialment que puguin funcionar els serveis educatius. L'Ajuntament de Lleida va aprovar en el darrer Ple municipal dues mocions, una del PSC i l'altra de la Marea Lila, per les quals la institució donava suport a la vaga feminista del 8 de març. Així mateix, Autobusos de Lleida també ha establert serveis mínims el 8-M.

Pel que fa als serveis mínims fixats a Autobusos de Lleida, les línies 1,2,3,4,5,6,7,8 i 20 oferiran el servei habitual excepte en la franja de les 12 a les 16 hores en què serà del 50%. Les línies 9,10 i 11 oferiran el servei habitual, mentre la L-19 també farà el servei normal amb l'excepció de les 12 a les 16 hores, en què no oferirà servei.Els serveis mínims d'Autobusos de Lleida també estableixen que el servei de reforç de la línia 6 als instituts de les 15.10 hores no es farà i tampoc els serveis de reforç de la Caparrella de les 14.45 i les 15.10 hores.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.