directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 09:55 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 8 de març de 2018 12:35 h

El CGPJ denega al magistrat Santiago Vidal el reingrés a la carrera judicial

La Comissió Permanent ho justifica per una suposada “manca d’aptitud” fruit de la seva “manca de lleialtat a les institucions de l’Estat i a la Constitució”

ACN Madrid.-La Comissió Permanent del Consell General del Poder Judicial (CGPJ) ha denegat aquest dijous al magistrat Santiago Vidal el reingrés al servei actiu a la carrera judicial. Ho ha fet per la seva suposada “manca d’aptitud com a conseqüència de les seves manifestacions i intervencions públiques efectuades durant el període de suspensió de funcions”, que posen de manifest –sosté el CGPJ- la seva “manca de lleialtat a les institucions de l’Estat i a la Constitució”. Vidal havia de reincorporar-se a la carrera judicial després de complir la suspensió de tres anys imposada pel propi CGPJ el 26 de febrer del 2015 per haver participat a les tasques de redacció d’una constitució catalana. El 24 de gener havia demanat el reingrés al servei actiu, i el tràmit implicava obtenir primer una declaració d’aptitud per part del CGPJ que li ha estat denegada.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.