directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 29 d'octubre de 2026 22:14 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 9 de març de 2018 17:34 h

La CUP exigeix la dimissió de Salvadó: "No podem tolerar els comentaris masclistes i xenòfobs"

Els anticapitalistes també critiquen l'ús "interessat" de l'Estat de les paraules de l'exsecretari d'Hisenda

ACN Barcelona.-La CUP ha exigit la dimissió del diputat d'ERC Lluís Salvadó, després que Antena3 hagi publicat les paraules de l'exsecretari d'Hisenda en una conversa amb un amic sobre la recerca d'una dona per ser consellera d'Ensenyament. En un missatge a Twitter, la CUP ha apuntat que les paraules de Salvadó són "totalment reprovables" i que "no es poden tolerar els comentaris masclistes i xenòfobs". A més, els anticapitalistes també han criticat l'ús "interessat" per part de l'Estat de la conversa de Salvadó amb un "amic", on hauria dit: "Agafes les que tenen les mamelles més grosses, els hi dones i ja està, et quedes tan ample".

"La dona de Puigdemont no és romanesa? Suposo que ella sí que s'hi posarà", diu l'interlocutor no identificat. Salvadó li respon: "Estan buscant una romanesa via la dona de Puigdemont, o una brasilera, que també són 'resultones'". El diputat d'ERC afegeix que no és fàcil trobar dones per ocupar càrrecs, i el seu interlocutor li replica: "Trobar dones és missió impossible, és més fàcil inaugurar un auditori que trobar dones".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.