directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 29 d'octubre de 2026 20:06 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 12 de març de 2018 14:19 h

L'alcalde de l'Ampolla declara que l'Ajuntament no podia retirar llaços grocs d'espais dels quals no n'és titular

Francesc Arasa, investigat per un suposat delicte de propaganda electoral, diu davant la jutgessa de Tortosa que va complir el requeriment de la Junta Electoral de Zona

ACN Tortosa.-L'alcalde de l'Ampolla, Francesc Arasa (PDeCAT), ha declarat aquest dilluns al matí als jutjats de Tortosa que el consistori no podia retirar els símbols i llaços grocs d'espais públics que no eren de titularitat municipal. El jutjat número 2 de Tortosa investiga l'alcalde per un presumpte delicte de propaganda electoral, arran la denúncia de la Junta Electoral de Zona de Tortosa. L'organisme va reclamar al consistori ampollero, entre d'altres de la zona, que retirés els símbols "partidistes" –llaços grocs, estelades i pancartes demanant la llibertat dels presos polítics- durant la campanya electoral del 21-D. Arasa argumenta que el passat 5 de desembre van donar compliment "total" a aquest requeriment en els espais públics de titularitat municipal, però que no podien actuar en altres que són propietat d'Adif, Abertis o el Ministeri de Foment. "Volen atemorir-nos però ens mantenim dempeus", ha manifestat a la sortida del jutjat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.