directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 29 d'octubre de 2026 18:42 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 12 de març de 2018 19:41 h

El 58,7% dels treballadors que fan hores extra afirma que no les cobra, segons un estudi

El 47,6% de les persones que tenen feina creuen que aquesta no és prou valorada

ACN Barcelona.-El 58,7% dels treballadors que fan hores extra afirma que no li són remunerades, segons s'explicita en un estudi elaborat pel grup Adecco. El mateix informe indica que només el 39% dels treballadors afirma treballar més hores de les acordades prèviament. I del 58,7% d'aquest total que diu que no les cobra, un 46,4% afirma que se li compensen de cap manera, mentre que un 12,3% indica que la compensació se li ofereix en forma de descansos. D'altra banda, el mateix estudi afirma que el 47,6% dels treballadors de l'Estat creu que la feina que fa no és prou valorada. El 51,2% opina que fa una feina per sota de la seva formació, un percentatge que, segons els autors de l'estudi, ha pujat un 2% vist l'any passat. Una altra dada que dona l'informe és que el 66,7% dels treballadors està content amb la feina, però que un 41,1% n'està buscant una de nova a causa de les condicions laborals.

L'enquesta s'ha fet entre més de 2.500 treballadors i també posa de manifest que a l'hora de decidir-se per un canvi de feina, la raó que pesa més és el salari (58,7%), seguida de la possibilitat de desenvolupar-se professionalment (52%).La majoria dels treballadors de l'Estat creu que en dos anys serà més difícil (39,3%) o igual (43,9%) trobar noves oportunitats laborals, perquè, creuen, l'oferta d'ocupació és cada cop menor.Com a contrapartida, cada vegada hi ha menys gent que té por de perdre el seu lloc de treball en els propers mesos. El 58% opina que aquesta situació no es produirà, mentre que fa un any la proporció era del 56,9%.I mirant a llarg termini, l'informe també posa de manifest que el 73,7% dels enquestats considera que no es jubilarà a l'empresa on treballa actualment, segons subratlla Adecco.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.