directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 15:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Garraf doble fletxa Dissabte, 17 de març de 2018 13:10 h

Moren els dos ocupants d'una motocicleta per un xoc frontal amb un turisme a la C-31 a Vilanova i la Geltrú

Arran del sinistre també han resultat ferides tres persones, una d'elles de gravetat

ACN Barcelona.-Un home i una dona de mitjana edat han mort aquest dissabte al matí a la C-31, a l'altura de Vilanova i la Geltrú (Garraf), a causa d'un xoc frontal entre un turisme i una motocicleta. Les dues víctimes eren els ocupants de la motocicleta, que circulava en sentit nord i ha impactat contra un cotxe que anava en direcció sud en un tram de línia discontínua, al punt quilomètric 154. Els Mossos d'Esquadra estan investigant quin dels vehicles hauria envaït el sentit contrari. Arran de la col·lisió, les dues víctimes han sortit projectades cap al lateral dret de la calçada, i la motocicleta ha quedat estesa al voral, on ha provocat un petit incendi amb una matolls. A més, tres persones que viatjaven al vehicle han resultat ferides, una d'elles de gravetat, que ha estat traslladada a l'Hospital de Bellvitge. Les altres dues han estat evacuades a l'Hospital de Sant Camil (Sant Pere de Ribes).

La via ha estat tallada en ambdós sentits de la marxa des de quarts de deu del matí, i en aquests moments es manté pas alternatiu. Arran de la incidència, s’han activat vuit patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombres de la Generalitat i cinc ambulàncies del SEM.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.