directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 13:11 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dissabte, 17 de març de 2018 13:31 h

La setmana vinent es reprenen les obres dels dos túnels viaris de Glòries i els treballs del nou parc en superfície

La primera actuació consistirà en construir un pont metàl·lic per assegurar les línies ferroviàries sota les quals es construirà la nova infraestructura

ACN Barcelona.-La setmana vinent es reprenen les obres des dos túnels viaris de la zona de Glòries i s'inicien les tasques d'urbanització del futur parc en superfície que es crearà a l'espai. La primera intervenció que es farà consistirà en construir un pont rígid per protegir les estructures ferroviàries sota les quals passaran els dos nous túnels. Aquestes intervencions s'han tornat a posar en marxa després que el mes d'abril de 2017 l'equip de govern decidís aturar-les a causa de diversos incompliments i endarreriments amb l'antic adjudicatari. En una visita a la zona l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha recordat que la nova licitació dels treballs s'ha subdividint en cinc lots djudicats a diferents empreses per "garantir la viabilitat de les obres". Alhora s'ha mostrat convençuda que " ara res podrà aturar-les". El pressupost total d'aquestes intervencions és de 81,7 MEUR. 68,8 MEUR corresponen a l'obra civil dels túnels, que s'allargarà gairebé tres anys, i els altres 12,9 MEUR corresponen a la plaça, que estarà acabada a finals d'aquest 2018.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.