directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 04:59 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 19 de març de 2018 11:55 h

Bonet i Masvidal, davant l'ONU: "És important estar aquí per fer un crit d'auxili, ningú justifica la presó preventiva"

Hamilton opina que la llibertat de reunió "no ha estat protegida" a Catalunya i reclama una reacció "a nivell internacional" perquè el procés es mogui "cap a una solució"

ACN Ginebra.-Les companyes de Quim Forn i Jordi Cuixart, Laura Masvidal i Txell Bonet -respectivament-, han acudit al Palau de l'Organització de les Nacions Unides (ONU) a Ginebra (Suïssa), per fer sentir la seva veu en representació de l'Associació Catalana de Drets Civils, aquest dilluns al migdia. En un contacte amb la premsa a les portes de l'ONU, Masvidal ha destacat la rellevància de l'acte, poques hores abans del debat 'La regressió dels drets humans a Espanya'. "És important estar aquí per fer un crit d'auxili, necessitem que algú ens escolti i miri què està passant, la presó preventiva no la justifica gairebé ningú", ha subratllat. Al seu torn, Bonet ha remarcat que hi ha "eines" per suavitzar la situació i que si la Fiscalia no hagués demanat les mesures cautelars de presó preventiva el jutge no hauria pogut superar la petició. A més, l'expert en protecció legal i regulació del dret de reunió Michael Hamilton ha opinat que la llibertat de reunió "no ha estat protegida" a Catalunya, i ha reclamat una reacció "a nivell internacional" perquè el procés es mogui "cap a una solució".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.