directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 09:23 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dilluns, 19 de març de 2018 18:31 h

El Zoo de Barcelona aposta per la fauna mediterrània i retirarà prop d'un centenar d'espècies

El nou pla estratègic mantindrà tan sols aquells animals en perill d'extinció o en programes de conservació, a banda dels animals autòctons

ACN Barcelona.-Animals com els tigres, els dofins o els camells deixaran de tenir el seu espai al Zoo de Barcelona. El nou pla estratègic presentat per la direcció del zoològic apunta a un foment de les espècies de la mediterrània. De fet, apunten que un terç dels animals que visquin a les instal·lacions formaran part de l'ecosistema mediterrani. Un dels equipaments més importants del nou Zoo serà el Centre de Biodiversitat Marina en què hi haurà aquaris per veure i conèixer els ambients que hi ha en les costes catalanes. Segons el director del complex, Antoni Alarcón, el nou pla "planteja reduir el nombre d'espècies", passant de les més de 300 actuals a unes 200, però també suposarà l'entrada d'altres espècies autòctones com ara el linx. De tota manera, el zoològic mantindrà les instal·lacions d'alguns dels animals que estan en perill d'extinció o d'altres amb les quals porten a terme programes de conservació.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.