directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 09:56 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Oriental doble fletxa Dimarts, 20 de març de 2018 12:05 h

Els Mossos detenen un jove per conduir de forma temerària amb un vehicle sostret a Canovelles

Va fugir després que els agents li demanessin que s'aturés i va fer canvis bruscos de carril i sense respectar els passos de vianants

ACN Canovelles.-Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dilluns un jove de 23 anys acusat de conduir de forma temerària amb un vehicle que constava com a sostret. Els fets es van produir al voltant de tres quarts de cinc de la tarda quan una patrulla que feia un control a la C-17 va observar el cotxe com conduïa de forma erràtica i fent cops de volant. Els agents van comprovar que es tractava d'un vehicle sostret i es van situar darrera fent senyals acústics i lluminosos perquè el conductor s'aturés. El cotxe, que en aquell moment es trobava al punt quilomètric 22 de la C-17, va accelerar bruscament sense fer cas de les ordres dels agents i a gran velocitat, fent canvis bruscos de carril i obligant els altres vehicles a frenar i sense respectar els passos de vianants per on hi passaven famílies amb nens petits.

Va ser en el punt quilomètric número 25 de la C-352 on l’infractor es va trobar amb un gran volum de vehicles que li impedien el pas. Malgrat els avisos reiterats dels agents que el seguien l’home no es va aturar i, fent marxa enrere de forma brusca, va girar el seu vehicle envestint el cotxe policial fins a dues vegades. Seguidament, quan intentava fugir, va impactar també contra dos vehicles més que es trobaven al lloc a l’interior dels quals hi havia menors.Finalment, davant la impossibilitat de continuar circulant, l'home va fugir a peu pels carrers de Canovelles seguit per un dels agents. Tot i intentar amagar-se en un contenidor d'escombraries, el mosso el va localitzar i detenir.L’infractor – de nacionalitat marroquina i amb domicili a Barcelona, com a presumpte autor dels delictes de robatori o furt d’ús de vehicle, conducció temerària, resistència i desobediència a agents de l’autoritat i danys- compareixerà en breu davant del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Granollers que instruirà el cas.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.