directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 28 d'octubre de 2026 18:15 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 24 de març de 2018 00:54 h

UGT rebutja la decisió del Tribunal Suprem i demana una "solució política" al conflicte que es viu a Catalunya

El sindicat considera que enviar a la presó a Dolors Bassa, Carme Forcadell, Raül Romeva, Jordi Turull i Josep Rull és "un nou pas en la judicialització" dels fets

ACN Barcelona.-La UGT de Catalunya ha rebutjat la decisió del magistrat del Tribunal Suprem (TS) Pablo Llarena de decretar presó incondicional per a Dolors Bassa, Carme Forcadell, Raül Romeva, Jordi Turull i Josep Rull. El sindicat considera que la mesura "és un nou pas en la judicialització d'un conflicte polític" que des del punt de vista de l'entitat requereix d'una "solució política". Així mateix ha recordat que ha reclamat "amb insistència" una resposta dialogada a la situació de bloqueig polític que viu Catalunya. Amb tot, ha advertit que "hi ha un pas previ ineludible que es la posada en llibertat de totes i tots els presos que en aquest moments estan en presó preventiva".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.