directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 28 d'octubre de 2026 16:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Diumenge, 25 de març de 2018 19:28 h

La policia espanyola informa que els seus agents i el CNI s'han coordinat amb Alemanya per detenir Puigdemont

L'expresident de la Generalitat destituït pel 155 ha estat aturat només creuar la frontera en cotxe provinent de Dinamarca

ACN Barcelona.-La policia espanyola ha assegurat que la detenció de Carles Puigdemont ha estat fruit d'una operació conjunta dels seus agents amb el Centre Nacional d'Intel·ligència (CNI) i l'Oficina Federal d'Investigació Criminal d'Alemanya (BKA). "Gràcies a una operació coordinada dels agents d'informació de policia i el CNI, Puigdemont ha estat detingut a Alemanya", ha piulat aquest diumenge a la tarda al seu compte oficial de Twitter la policia espanyola, tot adjuntant un link del diari 'La Vanguardia' on es parla de l'operació. De fet, segons ha desvetllat la revista Focus, els serveis secrets espanyols seguien de prop la pista de Carles Puigdemont des de Finlàndia i havien alertat les autoritats alemanyes per interceptar-lo només creuar la frontera. El cotxe de l'expresident destituït pel 155 ha estat aturat per una patrulla de carreteres de la Policia Federal Criminal (BKA) a l'autopista A7 a la localitat de Schuby, a l'estat de Schleswig-Holstein i a només 35 quilòmetres de la frontera amb Dinamarca.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.