directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 28 d'octubre de 2026 15:20 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 26 de març de 2018 12:41 h

JxCat, ERC i CUP volen un ple aquesta setmana per reclamar garantir els "drets polítics" de Puigdemont, Turull i Sànchez

El tres grups reclamen que es pugui "sotmetre a debat i votació plenària" la candidatura dels tres diputats

ACN Barcelona.-Junts per Catalunya (JxCAT), ERC i la CUP han demanat la celebració d'un ple urgent aquesta setmana per tractar dues propostes de resolució a través de les quals reclamen que es garanteixin els "drets polítics" de Carles Puigdemont, Jordi Turull i Jordi Sànchez. Els tres grups han registrat conjuntament aquest dilluns les dues propostes que expliciten que entre els drets a garantir i ha d'haver el de "sotmetre a debat i votació plenària la seva candidatura per ser investit president de la Generalitat". Aquest tema s'ha tractat a la Junta de Portaveus d'aquest dilluns al matí però durant el dia s'hauria de celebrar una altra reunió de la Mesa i de la Junta per decidir si s'admeten a tràmit les dues propostes de resolució i si es fixa el ple urgent demanat, tot i que no s'ha concretat l'hora en que es podrien celebrar aquestes reunions, segons han explicat fonts parlamentàries. Una de les propostes de resolució reclama també la posada en llibertat immediata dels diputats i exdiputats que es troben en presó preventiva "privats de llibertat".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.