directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 28 d'octubre de 2026 15:19 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 26 de març de 2018 13:28 h

Sindicats de Mossos demanen que no es polititzi la policia davant les accions de protesta

Condemnen "de forma rotunda" les "agressions" que han patit els agents en els aldarulls d'aquest diumenge

ACN Barcelona.-Els sindicats dels Mossos d'Esquadra han tornat a lamentar que els agents s'acabin convertint en l'objectiu d'una part dels manifestants en relació a les accions de protesta d'aquest diumenge i han demanat que no s'utilitzi la policia. En aquest sentit, el Sindicat de Mossos d'Esquadra (SME) subratlla en un comunicat que respecta "tots els actes cívics i pacífics de protesta que s'estan produint a Catalunya" però condemna "de forma rotunda", ha dit, "totes i cadascuna de les agressions que estan patint els agents". Aquest sindicat ha reclamat als polítics i les organitzacions el "màxim suport" al cos dels Mossos i que no es polititzi la policia.

Així mateix, l'SME ha demanat als ciutadans que "tots els actes de protesta siguin sempre cívics i pacífics i que el respecte a tothom sigui sempre present". El Sindicat Autònom de Policia (SAP-FEPOL) ha demanat "ara, més que mai calma, serenor i respecte per la tasca tant difícil" dels agents i també han insistit en què no se'ls instrumentalitzi. "La nostra feina no és fàcil i esperem el suport de la societat cap a la seva policia", assenyalen.Per la seva banda, el Sindicat de Policies de Catalunya (SPC) ha alertat que a les xarxes socials s'ha promogut per part d'algunes persones la identificació d'agents per posteriorment publicar les seves dades personals i han avisat que interposaran la corresponent denúncia "contra la persona o persones autores de qualsevol manifestació o manifestacions contra els agents del cos de mossos fetes a través d'un mitjà públic i que puguin ser constitutives d’infracció penal o administrativa".I, finalment, la Unió Sindical de la Policia Autonòmica de Catalunya (USPAC) també ha lamentat que alguns individus "s'han tret les caretes" i "tornen a demostrar que només busquen qualsevol excusa per crear aldarulls i utilitzar la violència" cap als mossos.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.