directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 11:44 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 26 de març de 2018 16:43 h

L'IEC denuncia "una vegada més" la "repressió" de l'Estat espanyol i exigeix l'alliberament dels "presos polítics"

L'entitat també demana "respecte per la llibertat de Catalunya" i per la voluntat "democràticament expressada" pels catalans

ACN Barcelona.-L'Institut d'Estudis Catalans ha denunciat "una vegada més" la "repressió dels drets civils i polítics dels ciutadans catalans per part de l'Estat espanyol". En un comunicat l'entitat ha afegit que "des dels principis de la democràcia" exigeix l'alliberament dels "presos polítics". També reclama la restitució de les institucions catalanes i el "respecte per la llibertat de Catalunya", així com per la "voluntat democràticament expressada pels catalans".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.