directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 06:07 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 27 de març de 2018 09:56 h

Més de 200 persones tallen la frontera sud a l'N-340, en una acció coordinada entre els CDR del Camp de Tarragona i l'Ebre

Els Mossos desvien els vehicles per evitar les cues que s'han format durant la primera hora de la protesta

ACN Alcanar.-Els CDR (Comitès de Defensa de la República) de diversos municipis del Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre han unit forces en una única acció, aquest dimarts, al sud de les Terres de l'Ebre. Més de 200 persones s'han concentrat al quilòmetre 1.060 de l'N-340, al terme municipal d'Alcanar (Montsià), a pocs metres de la frontera administrativa amb Castelló. Durant una hora, s'han generat més de dos quilòmetres de retencions en tots dos sentits de la marxa, però des de quarts de deu, els Mossos d'Esquadra han fet girar cua els vehicles i els han desviat, en sentit nord per la carretera TP-3318, cap a Alcanar i Ulldecona, i en sentit sud, cap a Vinaròs per la mateixa N-340. Els manifestants han pintat la paraula República a l'asfalt amb color groc i han cridat consignes per defensar la llibertat dels presos polítics i la vaga general.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.