El PSPV atribueix a estratègies del PP la investigació judicial per presumpte finançament il·legal a la campanya 2007
Els socialistes obriran una comissió per recopilar informació i posar-la a disposició de la justícia però remarquen que l'actual direcció no està relacionada amb les diligències
ACN València.-El vicesecretari general del PSPV-PSOE i síndic a les Corts Valencianes, Manuel Mata, ha informat aquest dimecres als mitjans que obrirà una comissió per recopilar informació sobre la investigació judicial oberta per un presumpte finançament irregular de la campanya electoral socialista del 2007. Mata ha dit que es posarà tota la documentació en mans de la justícia però ha atribuït aquesta investigació a estratègies del PP, que és qui va interposar la denúncia, amb diligències obertes en diversos jutjats.
Amb tot, Mata ha dit que aquesta investigació no està relacionada amb la direcció actual del PSPV-PSOE ni amb les eleccions del 2015, amb les quals els socialistes varen recuperar el govern de la Generalitat Valenciana. A preguntes dels mitjans, el secretari general del PSPV i president del govern valencià, Ximo Puig, ha dit que no tenia més informació que l'apareguda als mitjans però que el finançament actual del partit està "amb total claredat i a disposició de qui vulgui". Puig ha expressat respecte a la justícia i a la policia i ha ofert la col·laboració del partit en la investigació. "Per a mi l'honradesa és una clau fonamental del projecte polític que defenso i si s'ha fet cap cosa malament s'assumiran responsabilitat per part de qui correspongui", ha dit.






