directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 07:03 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Garraf doble fletxa Dijous, 29 de març de 2018 11:20 h

Polèmica entre Sitges i la Generalitat per haver denegat l'obertura d'una tercera part de les guinguetes de les platges

El Departament de Territori i Sostenibilitat no ha concedit les llicències perquè superen l'espai màxim que poden ocupar a la sorra

ACN Sitges.-L'Ajuntament de Sitges reclama al Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat que concedeixi l'autorització d'obertura a nou guinguetes de les platges a les quals ha denegat el permís per aquest estiu. Es tracta de pràcticament una tercera part dels establiments que ofereixen el servei de bar a les platges, i el seu tancament afecta al voltant de 85 persones. Fonts de la Generalitat han apuntat a l'ACN que la llicència s'ha refusat perquè les guinguetes superaven l'espai màxim que poden ocupar i, en diversos casos, l'incompliment de la normativa ha estat reiterat durant els darrers anys. Per aquest motiu, el Departament els ha obert un expedient sancionador i no autoritzarà l'obertura dels locals per aquest estiu si no redueixen l'espai que ocupen a la sorra.

El govern municipal insta la Generalitat a fer marxa enrere i permetre l'obertura de les guinguetes de les platges de les Botigues, Aiguadolç, la Barra, l'Home Mort i la Desenrocada. Per tractar aquesta qüestió, Ajuntament i Generalitat tenen prevista una reunió el proper 4 d'abril.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.