directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 21:25 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Camp doble fletxa Dijous, 29 de març de 2018 18:35 h

Els CDR ebrencs organitzen marxes lentes per les carreteres de la Terra Alta, la Ribera d'Ebre i el Baix Camp

Una trentena de cotxes recorren de forma agrupada i cíclica tres rutes per la N-420, la C-43 i la C-44 sense causar retencions destacables

ACN Corbera d'Ebre.-Els CDR ebrencs han organitzat aquest dijous a la tarda "marxes lentes" per les carreteres de la Terra Alta, la Ribera d'Ebre i el Baix Camp amb motiu de l'increment del flux de trànsit per l'arribada de turistes. Una trentena de vehicles han sortit des de Móra la Nova i s'han repartit per cobrir tres rutes diferents en grups i repetint-les de forma cíclica. Mentre que un grup s'ha dedicat a cobrir en diverses ocasions el trajecte entre Móra la Nova-Tivissa-L'Hospitalet de l'Infant, per la carretera C-44, un altre grup s'ha dirigit per la N-420 fins el Coll del Moro, a Gandesa. Des d'allí, s'han dividit en dos: uns han circulat fins a Móra d'Ebre i han tornat, per la N-420, mentre que la resta s'han desviat cap a Pinell de Brai per la C-43, efectuant també aquest circuit d'anada i tornada en diverses ocasions. Les marxes han provocat algunes cues puntuals sense arribar a causar retencions destacables.

D'altra banda, a les 18.21 h el Servei Català de Trànsit (SCT) ha informat que s'ha tallat la sortida 8 de l'autopista AP-2, en terme municipal de Montblanc (Conca de Barberà). Els responsables de la infraestructura informen als conductors que com a alternativa poden deixar la via per les sortides 7 i 9.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.