directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 08:56 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 5 d'abril de 2018 13:55 h

JxCat oficialitza la candidatura de Sànchez i emplaça Torrent a convocar una nova ronda de consultes amb els grups

Pujol constata que Puigdemont no renuncia a l'acta de diputat perquè es manté "viva" la intenció d'investir-lo en aquesta legislatura

ACN Barcelona.-Jordi Sànchez ja és el candidat oficial de JxCat a la presidència de la Generalitat, altra vegada. Així ho ha especificat el portaveu adjunt de la formació Eduard Pujol, durant una roda de premsa aquest dijous al migdia al Parlament. El diputat independentista ha remarcat que cal esgotar l'oportunitat "excepcional" que brinda el Comitè de Drets Humans de l'ONU i intentar investir Sànchez: "Hi ha camí a recórrer", ha asseverat. Així doncs, Pujol ha emplaçat el president de Parlament, Roger Torrent, a convocar una nova ronda de consultes amb els grups -la quarta de la legislatura-, pas previ a convocar el ple d'investidura de Sànchez. A més, Pujol ha constatat que el líder de JxCat, Carles Puigdemont, no renunciarà a l'acta de diputat perquè el grup manté "viva" la intenció d'investir-lo en aquesta legislatura. Però la "repressió" de l'Estat ha alterat els calendaris i projectes de la principal formació independentista, tal i com ha fet notar el seu portaveu adjunt.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.