directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 28 d'octubre de 2026 00:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 5 d'abril de 2018 20:43 h

La presó de Neumünster no preveu que Puigdemont surti en llibertat abans de les 07.00 hores de divendres

Fonts del centre penitenciari informen que el president destituït encara passarà la nit sota custòdia mentre es tramita la fiança

ACN Neumünster.-La presó de Neumünster no preveu la sortida de Carles Puigdemont del centre penitenciari abans de divendres a les 07.00 hores del matí, segons han informat fonts de la presó a la premsa que s'espera a la porta de les instal·lacions. Aquesta nit, per tant, el president destituït encara la passaria sota custòdia judicial, tot i que el jutge de Schleswig-Holstein ja ha decretat la llibertat sota fiança de 75.000 euros. Fonts del centre informen que durant aquestes hores s'haurà de tramitar la fiança. Puigdemont haurà de presentar-se regularment davant de les autoritats alemanyes, i haurà de tenir una residència al país mentre dura el procés sobre la seva possible extradició.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.