directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 20:53 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 7 d'abril de 2018 12:32 h

Puigdemont reclama a l'Estat que deixi d'entorpir el Parlament: "Sànchez té intactes els seus drets i pot ser president"

El líder de JxCat fixa la seva residència a Berlín mentre dura el procés judicial i assegura que després té la intenció de tornar a Brussel·les i seguir viatjant per Europa

ACN Berlín.-El líder de JxCat, Carles Puigdemont, ha reclamat a l'Estat que canviï d'actitud i deixi d'entorpir el Parlament. En una roda de premsa des de Berlín (Alemanya) -la primera des que va sortir ahir de la presó de Neumünster-, el president destituït ha constatat que el candidat a la investidura, Jordi Sànchez, "té intactes els seus drets com a diputat" i que, per tant, "pot ser elegit president". Davant d'una gran expectació mediàtica al centre de l'Aquarium de Berlín, Puigdemont ha explicat que fixarà la seva residència a la capital bavaresa mentre duri el procés judicial, ja que ha de comparèixer setmanalment davant la justícia alemanya. Tot i això, ha afegit que un cop acabi aquest procés té la intenció de tornar a Brussel·les i seguir viatjant per Europa.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.