directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 16:37 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Occidental doble fletxa Dimarts, 10 d'abril de 2018 13:52 h

L'Audiència Nacional condemna a penes de 8 i 12 anys de presó deu jihadistes que planejaven atemptar contra el Parlament

El tribunal assenyala que els acusats van constituir una cèl·lula a Terrassa "amb l'única finalitat i motiu de complir i servir els postulats del Daesh"

ACN Madrid.-L'Audiència Nacional ha condemnat a penes de 8 i 12 anys de presó deu jihadistes detinguts pels Mossos el 2015 i que planejaven atemptar a punts emblemàtics de Barcelona com el Parlament i van proposar segrestar una persona, vestir-la amb un mono taronja i degollar-la davant una càmera. En la sentència, la Secció Quarta de la Sala del Penal assenyala que els acusats van constituir una cèl·lula a Terrassa, que va ser desarticulada en l'anomenada operació 'Caronte', "amb l'única finalitat i motiu de complir i servir els postulats del Daesh, atents per dur a terme en qualsevol moment un atac contra institucions com la policia, entitats bancàries o interessos jueus assentats a Espanya".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.