directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 14:33 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 10 d'abril de 2018 14:02 h

El Congrés ret homenatge a Carme Chacón en el primer aniversari de la seva mort

Destacats líders socialistes com Pedro Sánchez, José Luís Rodríguez Zapatero i Miquel Iceta participen en l'acte

ACN Madrid.-El Congrés dels Diputats ha homenatjat l'exdiputada i exministre socialista Carme Chacón, quan es compleix un any de la seva sobtada mort. L'acte se suma al que ja van celebrar dilluns els socialistes catalans. Hi han participat membres destacats de totes les formacions de la cambra baixa i també diversos líders socialistes destacats, com el secretari general, Pedro Sánchez, l'expresident i líder socialista, José Luís Rodríguez Zapatero, la presidenta del Congrés, Ana Pastor, o el primer secretari del PSC, Miquel Iceta. També han estat present a l'homenatge familiars de l'exministra. Una gran imatge de Chacón ha presidit la taula de la Sala Ernest Lluch, on s'ha fet l'acte.

Entre les autoritats, ha estat present l'expresident del govern espanyol, José Luís Rodríguez Zapatero, que ha celebrat que s'hagi organitzat l'acte per mantenir viva "la memòria d'una gran dona i amiga". En declaracions als mitjans, ha destacat que era una persona que en la vida política "ha marcat moments decisius". "Les democràcies contemporànies viuen moments de dubtes i és convenient reafirmar i reconèixer les persones que són referents com Carme Chacón i fer-ho de manera unitària i entranyable", ha declarat



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.