directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 12:26 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 11 d'abril de 2018 18:37 h

El 30% de les vendes de moda per a casaments es faran on-line d'aquí a 10 anys, segons un estudi

La propera edició de la Barcelona Bridal Fashion Week serà del 23 al 29 d'abril

ACN Barcelona.-El 30% de les vendes relacionades amb la moda de casaments es faran on-line d'aquí a deu anys, mentre que actualment només és el 10%. És una de les conclusions de l'estudi 'La tenda del futur per a les núvies Millennials', elaborat pel professor de l'IESE José Luis Nueno per encàrrec de la Barcelona Bridal Fashion Week. Un esdeveniment que arriba a la 28a edició i que se celebrarà del 23 al 29 d'abril amb l'objectiu de reafirmar el lideratge de Barcelona com a capital mundial d’aquest àmbit. La setmana de la moda dividirà els seus actes entre la passarel•la, amb 27 firmes nacionals i internacionals, i un saló organitzat per Fira de Barcelona al recinte de Montjuïc que acollirà més de 370 marques i que es farà entre el 27 i el 29 d'abril.

"La Barcelona Bridal Fashion Week continua el seu camí cap a la internacionalització construint ponts amb el món", ha assegurat la directora de la setmana de la moda, Estermaria Laruccia. L’organització busca consolidar el saló com referent internacional de la moda nupcial, després d’experimentar un creixement de fins al 20% en el nombre de marques participants. A més, i com a novetat, la BBFW pretén premiar el talent jove mitjançant la creació d’uns premis internacionals on dissenyadors de diferents països mostraran les seves col•leccions.El professor de l'IESE Business School, José Luís Nueno, ha aprofitat l’ocasió per exposar l’estudi ‘La botiga del futur per a les núvies Millennials’, impulsat per l’organització de la BBFW. Nueno ha destacat la importància de la vessant digital del negoci de les bodes i ha assegurat que el decreixement de la taxa nupcial espanyola convida als professionals a obrir el sector cap a altres països. "No ens podem permetre desconnectar d’aquest punt digital perquè el consum es dona primer a través de la web", ha afirmat el professor José Luís Nueno.Les desfilades de marques emblemàtiques com Pronovias, Rosa Clará o Jordi Dalmau es duran a terme en diferents localitzacions de la ciutat de Barcelona –com el pavelló italià de Montjuïc, el recinte modernista de Sant Pau, la Universitat de Barcelona o el Museu Marítim. A les desfilades es mostraran alguns dels més de 20.000 vestits que es presentaran a 28a edició. Barcelona també serà per primer cop la seu dels premis Elle International Bridal Awards 2018, que arriben a la seva segona edició. Els premis es donaran el dia 27.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.