directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 12:29 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Penedès doble fletxa Dijous, 12 d'abril de 2018 08:58 h

Els Mossos registren la casa de l’arrestada pel Crim del Foix per esbrinar si hauria utilitzat una serra elèctrica

La jutge vol buscar taques de sang provocades pel possible esquarterament del cadàver

ACN Vilanova i la Geltrú.-La Unitat de Policia Científica de la Regió Metropolitana Sud dels Mossos d’Esquadra torna aquest dijous a Vilanova i la Geltrú al domicili de Rosa Peral, empresonada com a sospitosa de ser autora del crim del Foix, per tal d’esclarir si ella i Albert López, l’altre acusat, haurien utilitzat una serra elèctrica per esquarterar el cos de Pedro Rodríguez. Segons han confirmat fonts judicials a l’ACN, la jutge que instrueix el cas també conegut com a crim de la Guàrdia Urbana es basa en una conversa del mòbil de Peral entre ella i un veí, ocorreguda dos dies després de la mort de Rodríguez, el 3 de maig. S’hi llegeix com aquest veí li pregunta sobre l’ús d’una serra elèctrica que l’hauria despertat durant a nit. La magistrada creu que aquest fet estaria relacionat amb el préstec d’una furgoneta que Peral va demanar a un company de la Guàrdia Urbana l’endemà, dia 4, per traslladar un sofà.

Analitzant fotografies del mòbil de Rosa Peral, la jutge ha comprovat que, dues setmanes abans del crim, a la planta baixa de la casa hi havia un sofà sense acabar de muntar davant una paret taronja a mig pintar. En canvi, quan els Mossos van escorcollar l’habitatge el 14 de maig, el sofà no hi era i la paret era de color blanc, motiu pel qual la magistrada sospita que podrien tenir taques de sang provocades per l’ús de la serra i que els arrestats les haurien volgut ocultar.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.