directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 11:36 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 12 d'abril de 2018 13:14 h

Condis guanya 9,5 milions d'euros el 2017, el 33,8% més que l'exercici anterior

La facturació del grup de distribució arriba fins els 866 milions d'euros, el 6% més que el 2016

ACN Barcelona.-La cadena de supermercats Condis ha tancat l'exercici del 2017 amb una facturació de 866 milions d'euros, cosa que suposa el 6% més que l'any anterior. El benefici net del grup de distribució es va situar en 9,5 milions d'euros, un increment del 33,8% en relació amb els 7,1 milions obtinguts els 2016. La companyia també informa que el benefici net d'explotació,. Ebitda (resultat net abans d'impostos, amortitzacions i interessos) s'ha estabilitzat en 33 milions d'euros, la mateixa xifra que el 2016. Condis ha invertit en el 2017 un total de 25,6 milions d'euros, el 14% més que l'exercici anterior. L'any 2017 es va tancar amb 537 establiments, 41 punts de venda més que el 2016, i amb una ocupació de 6.027 treballadors, el 4,9% més que l'any anterior .

La inversió de 25,6 milions d'euros s'ha destinat bàsicament a la reforma de 12 supermercats propis, l'obertura de establiments propis i franquícies i a l'inici del projecte en curs d'ampliació de la plataforma de la localitat de Montcada i Reixac (Vallès Occidental).En relació amb les previsions per aquest 2018, la cadena ha valorat ''molt positivament'' el primer trimestre d'aquest any, amb 10 obertures de nous establiments des de gener a finals de març. Segons la companyia de distribució, a finals d'aquest 2018 els ingressos es podrien situar a l'entorn dels 900 milions d'euros.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.