directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 01:36 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 17 d'abril de 2018 14:05 h

Cerveses artesanes, una palleta comestible o ginebra sense alcohol, algunes tendències d'Alimentaria 2018

Grans marques presenten novetats com la Complot IPA d'Estrella Damm elaborada amb llúpol de les muntanyes de Prades o les begudes ecològiques i vegetals de Coca-Cola

ACN L'Hospitalet de Llobregat.-Una cervesa artesana amb mel feta a Barcelona, una palleta que es pot menjar, una màquina que dosifica els ingredients d'un còctel o ginebra sense alcohol. Són alguns dels productes exposats al Saló Internacional d'Alimentació i Begudes, Alimentaria, que responen a tendències del sector. "Buscar la naturalitat del producte i que no porti conservants" n'és una, tal com ha descrit a l'ACN el conseller executiu de la marca de cervesa artesana barcelonina Épica Ares, Francesc Giménez. Evitar la generació de residus és un dels objectius de la palleta comestible de Sorbos, empresa fundada per Victor Manuel Sánchez, que remarca el potencial de convertir "productes d'un sol ús en comestibles". Grans marques com Estrella Damm o Coca-Cola han aprofitat el certamen, que té lloc al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona fins dijous, per presentar novetats com la Complot IPA de la cervesera, feta amb llúpol de les muntanyes de Prades, o les begudes ecològiques i vegetals de la companyia de begudes refrescants.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.