directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 23:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dijous, 19 d'abril de 2018 09:40 h

Els estudiants provoquen talls a l'AP-7 a Cerdanyola, A-7 a Tarragona i a la Ronda Litoral a Barcelona

S'han mobilitzat per reclamar una rebaixa de les taxes universitàries i en defensa de la vaga del 26-A

ACN Barcelona.-Els estudiants han provocat aquest dijous al matí diversos talls a l'AP-7 i la B-30 a Cerdanyola del Vallès en sentit sud i a l'A-7 a Tarragona i també la Ronda Litoral a Barcelona. Segons el Servei Català de Trànsit, els talls de l'AP-7 i la B-30 a Cerdanyola s'han iniciat poc després de les nou del matí i han durat pocs minuts. A un quart de deu es registraven 10 quilòmetres de cues a l'AP-7 entre Santa Perpètua i Cerdanyola en sentit Tarragona i 3 quilòmetres a la B-30 a Cerdanyola, també en sentit Tarragona. L'autovia A-7 també ha estat tallada durant uns minuts a Tarragona, segons el Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans. D'altra banda, els estudiants també han tallat puntualment poc després de dos quarts de nou del matí la Ronda Litoral a Barcelona a l'altura de la Barceloneta i en els dos sentits, segons la Guàrdia Urbana.

El grup d'universitaris que ha tallat l'AP-7 a l'altura de Cerdanyola ha acabat cremant una pila de pneumàtics a la calçada. Les accions han estat convocades pel Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) per reclamar la rebaixa de les taxes universitàries i com a acció prèvia a la vaga que preparen pel 26 d'abril a tots els centres educatius.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.