directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 01:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Empordà doble fletxa Dijous, 19 d'abril de 2018 17:02 h

La Fiscalia investiga l'alcalde de Verges per un delicte d'odi per vincular la Guàrdia Civil amb la punxada massiva de rodes

L'acusen de fomentar l'animadversió cap a "la nació espanyola" i el cos policial

ACN Verges.-La Fiscalia de Girona investiga l'alcalde de Verges, Ignasi Sabater, per un presumpte delicte d'odi i discriminació contra "la nació espanyola i la Guàrdia Civil" per la denúncia que va fer el passat 4 d'octubre després que apareguessin més de 160 cotxes amb les rodes punxades al municipi. Sabater va apuntar directament a la policia espanyola i la Guardia Civil, a qui va acusar d'anar "de dia uniformats i de nit incontrolats". En aquest sentit, va afirmar que no es tractava d'un acte fortuït i el va relacionar amb el fet que durant la celebració del referèndum de l'1-O els impedissin l'entrada al municipi amb tractors i jardineres. L'alcalde encara no té data fixada per comparèixer davant dels jutjats de la Bisbal d'Empordà, que hauran de decidir quan el citen a declarar.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.