directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 04:00 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 20 d'abril de 2018 14:44 h

El govern espanyol assegura que "mai hi haurà cap contrapartida" per a ETA

El portaveu de l'executiu de Rajoy diu que el comunicat d'ETA "constata la derrota total de la banda terrorista"

ACN Madrid.-El ministre portaveu del govern espanyol, Íñigo Méndez de Vigo, ha assegurat que "mai hi haurà cap contrapartida" per a ETA, després que hagi fet un comunicat on demana perdó a les víctimes i reconeix el dany causat. "Puc afirmar taxativament i cap dels 46 milions d'espanyols ha de dubtar que no hi ha hagut ni haurà mai cap contrapartida", ha dit Méndez de Vigo, que nega que hi hagi cap negociació per plantejar una cessió de competències de les presons al País Basc. Méndez de Vigo assegura que el comunicat "constata la derrota total de la banda terrorista". "És una derrota tant econòmica com social i internacional", ha manifestat. Méndez de Vigo ha dit que la primera valoració que fan des del govern espanyol és la d'enviar un missatge a totes les víctimes. "Hem estat i estarem sempre al costat de les víctimes", ha manifestat durant la roda de premsa posterior al Consell de Ministres.

A més, ha ressaltat que el "relat" que quedarà sobre la banda terrorista "no serà el d'ETA sinó el de tots els demòcrates" que van "vèncer els terroristes". "No permetrem que es canviï el relat ni es parli d'uns i altres", ha afegit. També ha reconegut el paper de la judicatura i el suport internacional que ha rebut l'Estat per combatre el terrorisme. "El que sempre hem de tenir és un record per a les víctimes", ha afegit.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.